TEDAVİLERİMİZ

Merkezimiz bünyesinde; fizik tedavi ve rehabilitasyon ,MR labaratuarı ve kemik yoğunluğu ölçüm ünitesini barındırmaktadır.

Merkezimiz bünyesinde uzman doktorlar, fizyoterapistler ve fizik tedavi teknikerlerinden kurulu ekibimizle romatizmadan bel-boyun fıtıklarına, felçlerden ortopedik rahatsızlıklara çok geniş bir yelpazede her türlü hastalığa yönelik tedavi yapılmaktadır.

Merkezimiz felçliler için basınç siplinti, kısa dalga diatermi, traksiyon, TENS, parafin, hatback, infraruj, vibratör, CPM cihazı, ultrason, elektroterapi, lazer gibi çok sayıda cihazı bir arada bünyesinde barındırıp egzersiz salonuyla da tedavilerine destek vermektedir. Yine merkezimizde kanser tedavisi sonrası lenf ödem için kompresör uygulaması yapılmaktadır.

Uzm.Dr. Mustafa HANLI , merkezimizde 2000 yılından buyana hastaları ve yakınlarını akupunktur tedavisi nin; tekniği, etki mekanizması ve biyolojik temelleriyle ilgili bilgilendirmekte , güvenli olarak akupunktur tedavisi uygulamaktadır.

Uzm.Dr. Nzife ÇALGAN BAKAN ,merkezimizde Trombositten zengin plazma kısmı alınarak tedavi edilmek istenen bölgelere enjekte edilen PRP (PLATELET RİCH PLASMA) tedavisi ile ilgili  merak edilen tüm konular hakkında bilgilendirme yapıp, güvenilir bir şekilde hastalarına uygulamaktadır.

Merkezimiz doktorlarından Uzm.Dr. Mustafa HANLI ve Uzm.Dr. Nzife ÇALGAN BAKAN,  Nöralterapi ile sinir sistemlerin regülasyonu ile hem hastalıklarla mücadelede hem de sağlıklı halin korunmasında (koruyucu hekimlikte) çok etkin kullanılan bu tedavi tekniğini hastalarına uygulayarak hastalık tedavilerinde çok önemli aşmalar kat etmektedirler.

Merkezimizde ESWT  ile müzminleşmiş topuk dikenine şok dalga tedavisi uygulayarak amacımız ağrıların geçici olarak giderilmesi değil kalıcı ve kesin tedavisinin gerçekleştirilmesini sağlamaktır.

Kemik yoğunluğu ölçüm ünitemizde LUNAR DPX cihazı ile lokal çekimlerden tüm vucut çekimlerine kadar her türlü ölçümü 5-10 dakika gibi çok kısa bir zamanda yapabilmekteyiz.

Sevgi Fizik Tedavi Merkezinde Malatya’da tek 1,5 Tesla 8 Kanal EMAR ünitesi ile hastalarımıza hizmet  vermekteyiz.

Fizik Tedavi Merkezimizde tedavi gören tüm hastalarımıza, tecrübeli hemşirelerimiz ile hemşirelik hizmeti (enjeksiyon, TA, pansuman, gibi….) sunmaktayız.